Informace pro návštěvníky

01.12.2012 19:58

Informace o novinkách je opravdu veliký pojem, ale já ... Prostě, tato stránka není o tom, kde, co, kdy a jak pořádám, ale o filmu Stmívání a seriálu Upíří Deníky.

Píši sem články atd.

Nevím, proč bych Vás Tu měla informovat, když už jste tady a můžete se porozhlédnout.

Jediné, co Vám můžu říct je to, že 15.11.2012 "vjela"  do českých kin 2.část posledního dílu Stmívání-Rozbřesk i když bohužel s českýma titulkama.

Teta na tom byla dvakrát a prý je to nejlepší ze šech dílů.

Prý tam umře Carlay a Jackper.

Prý i Bella nebo Edward (to mě nechtěla říct), ale já si myslím, že ani Bella ani Edward neumřou.

Můj blog je: https://www.stmivani-je-1.blog.1.cz a tam toho máte víc, i toho, co si myslím o Renesmee a o tom že někdy umře protože NENÍ upír.....

Prosím...

Pokud tento blog navštívíte, napiště mi tam i k nějakému článku komentář-klidně i víc jak jeden.

A tady mi napiště něco do Návštěvní knihy ( je v menu).

Děkuji

 

Autor